Ska till Lund idag^^


Tja!!
Idag så var det skola till 12:15. Sen så hade vi lunch. Fast jag åt inte i skolan. För jag tycket inte att maten var god. Så jag gick hem och åt en hamburgare. Som var kvar sen igår. Idag så ska vi till vårt sommarställe. Och vi kommer att vara där till Söndag. Så jag kan inte blogga. För Mormor har nog inte flyttat ut sitt internet. Så jag får blogga när jag kommer hem. Hoppas att det är okej. Men jag ska ta med mig den bärbara datorn. För jag ska svriva en brättelse. En bild på Amy Diamond.

Om typ en till två timmar så ska jag och pappa in till Lund. Och jag längtar jätte mycket. På Söndag så får ni reda på vad jag gjorde där. Kanske någon bild från idag. Men nu måste jag åka för vi ska göra lite saker inna. Så jag kanske bloggar innan vi åker ut till vår sommarstuga.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0