Slöjd idag^^


Tja!!
Idag så var det skola till 15:30. Fast vi har slöjd sista timmen. Och jag blev klar med min kudde. Så jag fick vara kvar tills 15:50. För att bli klar med den. Idag så var dom som ska bli 6:or till hösten på vår skola idag. Och jag känner två som jag börja in de spåret som jag går i. Och det kommer att bli kul när dom börjar. Om en vecka så kan jag inte blogga. För då är vår klass på läger. Och jag längter inte till det. Men jag måste med ändå även om jag inte vill.

Hamburgarna som jag och pappa åt igår var jätte goda. Så jag blev jätte mätt. Jag sa att jag skulle ha tre hamburgare men jag åt bara två. Och det tycker säkert farmor är tur. Nu så har Farmor och Farfar åkt iväg på sin semester och dom kommer nog hem om en vecka tror jag. Imorgon så åker jag, mamma och pappa ut till vår sommarstuga. Kommer att vara där tills på Söndag. Så ni får gärna sms:a. Starstruck går också imorgon klockan 19:00 på Disney channel. Och den är så bra så jag tycker att ni ska se den. En bild från hur jag såg ut på Lundakarnevalden 2010. Kanske inte så bra tagen bild av mig. Men den är väl helt okej ändå.  

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Up. Efter jag har bloggat klart så ska jag kolla på Starstruck på youtube. För jag tycker att den är så bra. Jag fick nyss reda på att vi ska ha hamburgare till middag idag igen. Men det gör inget för mig. För jag tycker om pappas grillade hamburgare. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0