Solen skiner nu^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och vi slutade klockan 15:30. Och det är så himmla jobbigt att behöva gå så länge. Men imorgon så slutar vi ju 12:15. Och det är jätte skönt. Vi hade slöjd som sist iskolan. Och det är kul med slöjd. Eller ibland om man är på humör. Men jag är ju inte alltid det. Men just nu islöjden så gör jag den kudde. Och den blir nog klar nästa gång. För då är det sista gången vi her slöjd i 7:an.

Nu så skiner solen. Och när jag och pappa var inne i Lund idag och åt middag och glass. Så var det jätte varmt. Så när jag kom hem från skolan så var jag tvungen att byrta byxor. För annars så skulle det bli för varmt. Imorgon så ska vi ha matte eller ao i typ två timmar eller lite mer. jag orkar väekligen inte ha matte i nästan två timmer. Så jag hoppas att vi ska ha ao istället. Idag på språkvalet så sog vi klart filmen. Och den var inte så bra. Imorgon så ska Amy Diamond vara med i "så ska det låta" och jag ska ju så klart se det. En bild på min kanin. Som heter Kiko. Men jag har inte kvar han.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - One Of The One's. Och jag tycker att Amy Diamond är jätte bra. Så jag tycker att ni ska kolla in den på Youtube. Men nu kan jag inte blogga mer. För att jag ska gå ner och öva på engelskan som är till imorgon. Och sen efter engelskan så ska jag ta den sista cupcaken. Och den kommer nog att bli god. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0