Teater imorgon med skolan^^


Tja!!
Idag så har jag varit med en kompis och vi hade jätte kul. Vi bakade muffins. Och dom vlev jätte goda. Imorgon så är det skola. Och då så ska vi kolla på en teater. Och det kommer väl att bli kul. Men vi får se.

Igår när vi var på fest. Så var det väl kul framtills dom skulle ha ett möte. Maten var jätte god som vi fick. Och efterrätten som mamma och jag gjorde. Var också jätte god. Men vid 23:30 så gick jag ner till farmor och farfar. och så var jag där till typ 24:00. Då mamma och pappa kom och hämtade mig. Eller rättare sakt så började jag att gå hem så mötes vi på halva vägen hem.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Cowboys. Och den är väl helt okej. Ni kan kolla in den på Youtube. Sök på Amy Diamond - Cowboys. Så kommer den upp. Idag till middag så ska vi ha torsk. Och det kommer att bli gott. Här så är det lite mörkt på himlen, men vi får hoppas att det inte bli regn. För att pappa håller på ute i trädgården. Men nu kan jag inte blogga mer för att jag ska kolla på "Jakten på Julia" på svt.se för att jag missade det igår. Hoppas att Ellen är kvar itävlingen. Var det någon som så Jakten på Julia igår? Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0