Utflykt imorgon^^


Tja!!
Idag i skolan så hade vi Ao. Och på det ao:t så har vi lite biologi. Och jag är inte så interserad av det. Men det fungkar än då. Även om det är tråkit. Man måste ju göra det. Idag så fick jag sluta skolan 12:30. För att jag skulle åka till läkaren inne på sjukhuset. Så jag slapp lite skola idag. Men det var nog inte så mycket.

Imorgon så ska jag, mamma och pappa och många andra åka på utflykt. Kommer nog att bli kul. Men om det regnar så ska vi inte åka på utflykt. Sedan jag kom hem från läkaren så har jag varit inne på datorn. Och bilden har jag gjort idag. Jag vet inte om jag har haft denna bilden någon annan gång. Men jag har inte så många bilder. Men imorgon så kommer jag att ta många bilder.  

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Crash And Burn. Och det är Erik's nya singel. Och den är jätte bra. Ni borde lyssna på den på Youtube. Sök på Erik Grönwall Crach and burn. Jag tycker att den är bra. Ni får gärna kommentera lite också. Det vorde jätte kul om ni hade gjort det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0