Amy Diamond på tv idag^^


Tja!!
Idag så var jag med pappa,farmor,farfar och pappa's storebror och sprlade golf. Och det var sådär kul. Jag frös typ hela tiden. Vi gick först 9hål. Sen så satte vi oss och fikade farmor hade tagit med sig lite. Men inget som jag kunde äta:-( Men det gick bra ändå. Sen gå gick vi 9hål till. Men jag och farmor frös så jätte mycket. Så att vi gick bara med 4 hål. Sen åkte vi hem. När jag kom hem så höll mamma på att laga mat. Som vi ska äta ikväll. Det kommer att bli en jätte god maträtt. Jag komemr inte ihåg vad det heter just nu. Men jag vet att det är gott iallafall.

Ikväll så sak Amy Diamond vara med i Dansfeber. Och jag ska kolla på det. Mamma och pappa ska också kolla på det. Farmor och Farfar komemr att komma till oss vid 19:00 tiden ikväll. Men Dansfeber börjar inte förrens klockan 20:00. Nu är jag jätte hungrig så att jag hoppas att maten snart är klar. Idag så får ni en bild på Amy Diamond. För att jag älskar denna bilden på henne.

Idag så gjorde jag en Movie Maker. Som jag kommer att ladda upp på Youtube. Sen så kommer jag ju så klart att också ladda upp den här på bloggen. Jag är jätte nöjd men den. Efter att jag var klar med så gjorde jag en till. Och den handlar om Amy Diamond. Det är bara bilder på henne. Men jag är också jätte nöjd med den. Jag,mamma och pappa ska åka till Malmö den 14/11-10. För att vi ska kolla på Amy Diamond live. Och jag tycker att det ska bli jätte kul. För att jag har bara sätt henne en gång innan live. Och den var när vi såg Alice i underlandet. Så nu ska jag se henne när hon ska göra en konser (stavas?). Jag tycker att det ska bli jätte kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: farmor

Jag tyckte också att vi hade en bra eftermiddag på banan även om det var lite kallt. Vi var ju lite

caddies för dem. Farfar vann o bröderna blev 2:a

på samma poång.

Farmor

2010-10-17 @ 21:20:54
Postat av: farmor

Jag tyckte också att vi hade en bra eftermiddag på banan även om det var lite kallt. Vi var ju lite

caddies för dem. Farfar vann o bröderna blev 2:a

på samma poång.

Farmor

2010-10-17 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0