Gald Halloween^^


Tja!!
Jag ville bara säga "Gald Halloween". För att jag kommer inte att hinna uppdatera så mycker idag. För att jag och Madde ska iväg och handla mat till vår Halloween fest som är på Tisdag. Jag längtar jätte mycket tills på Tisdag. Också efter att vi har handlat så ska jag till farmor och farfar för att vi ska på kalkonmidag (stavas?). Det kommer att bli jätte kul. För att nästa alla mina kusiner kommer att vara där.

Jag vet inte om videobloggen kommer att komma upp här idag. Men annars så får ni den under höst lovet. Jag hoppas att det är okej för er. Idag så ska man också ställa tillbaka klockan en timme. Jag glömde att göra det igår så jag får göra det idag. Idag får ni en bild som jag har gjort om.

Igår så var jag i Lund. Och där så träffade jag Mårten Sandén. Det var jätte kul. Om jag vinner den tävlingen som jag är med i så kommer jag att få en av hans böker som inte ha kommigt ut en. Den kommer att komma ut i April 2011 tror jag. Jag hoppas att jag vinner!! När vi nu ska iväg och handla mat så ska jag även köpa Amy Diamond's nya skiva. Idag så blir det ett kort inlägg. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

det var en cool text som du har andvänt. /PA

2010-11-01 @ 12:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0