H43 Lund förlorade^^


Tja!!
Igår så var jag med en kompis och vi kollade på "Hannah Montana forever" och det var kul. Sen så kollde vi på Idol 2010. Och vi såg inte vem så gick vidare till Fredags finalen. Men jag hoppas på att det är den som jag hejar på!! sen så kom en till kompis. Under Idol och vi gick ut och typ lekte model. Det var jätte kul!!!! Sen så kom typ några till kompisar. och vi lekte "mörkkurragömma" (stvas?). Sen så gick mi kompis hem som jag hade vrigt med på kvällen. Sen så fortsatte jag att vara med dem andra. Sen vid 24:30. Så badade vi i mina granars pool. Och det var jätte kul. 

Som ni kan se på rubriken så förlorade H43 Lund - Drott. Jag tyckte inte att det var så kul. Men det var en bra match. Den slutade: 21 - 31. Så dem förlorade med 10 poeng. Min kompis var också med. Och det var kul att hon var med. Vi såg två gammla H43 Lund spelare. Det var: Tomas Axnér och Linus Persson.  

Idag så ska jag och mamma åka och handla nya gympaskor till mig. och det ska bli kul. Ikväll så ska jag inte göra något. Så att jag tror att blidbomden från Tjörn kommer då!! Ni har ju väntat på en såå länge. Förlåt för att ni har fått göra det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0