H43 Lund förlorade^^


Tja!!
Idag så var det skolan som vanligt. Det var inte så jätte kul. Men när vi hade språkval så fick vi te och kollade på Oliver Twist. Teet va jätte gott. Så sista timmen var helt okej. Men innan på dagen så var det inte alls bra. Imorgon så ska jag ha utveklingssamtal (stavas?) det kommer inte att bli kul. Men alla kommer ju att ha det. Iskolan så håller jag på att skriva ett brev det är en ska som vi ska göra i vårt ao (arbets område). Det är inte kul att skriva ett brev som ska vara skrivigt ifårn 1400 talet. Men jag måste ju göra det också.

Som in kan se på rubriken så förlorade H43 Lund mot Lugi. Ni kanske såg det i tidningen idag. Jag gillade inte att H43 Lund förlorade. Men Linus Persson som har börjat spela i Lugi men han spelda innan i H43 Lund. Linus var jätte duktig målvakt. Men han ståd bara i fel mål. Matchen slutade 29 - 31. Så dem förlorade med 2 mål. Jag tycker att det är ganska så störigt. Men den var ändå en ganska så bra ovh jämn match. Ludi gjorde dem två första målen. Ett tag så låg H43 Lund under med 6 mål. Sen så var det bara 2 mål imellan dem.

Idag så ska jag och pappa kolla lite på Photoshop som jag har instalerat på min dator. Jag tycker om att redigera bilder som ni nog vet. Så i det programet så kan man göra massor av saker. Så det ska bli kul att kolla lite mer på det. Imorgon så har vi hemkunskap och vi har typ ett prov. Men det kommer jag nog att klara ganska så lätt. Idag så hade jag också glossor det var Engelska. Jag fick alla rätt och jag fick den muntligt. Jag blrv jätte glad över att jag fick alla rätt. Jag såg nyss att det var 105 som hade kollat på min Amy Diamond video på youtube. Fortsätt att kolla!! Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0