H43 Lund - Lugi^^


Tja!!
Jag hoppas att ni gillar min nya video. Jag gillar den väldigt mycket. Idag iskolan så hände inte så jätte mycket. Jag ska börja skriva på ett brev som ska vara klart på Fredag. Men jag hinner nog att skriva det. Också har jag engelska glosser tills på Onsdag. Idag så fick jag också mina ombömmen (stavas?) dem så inte så bra ut för mig. Eller jag tycker inte det. Det är en gammal bild på mig.

Idag så ska jag,pappa och mamma åka och kolla på H43 Lund - Lugi. Det är ett lundaderby (svavas?). Jag har varigt det en gång innan. Och det var då som jag började gilla H43 Lund. Det var den 7 Februari. Jag har inte så mycket mer att skriva idag. Så det blir ett kort inlägg. Jag hoppas att det är okej att jag inte skriver så mycket idag. Imorgon så ska jag skriva hur matcher går. Jag hoppas att H43 Lund ska vinna.

På Lördag så ska några kompisar komma till mig. För att våra föreldrar ska iväg. Så ska dem komma till mig det kommer att bli jätte kul. Jag såg just att Amy Diamond hade skrivigt lite i sin blogg. På sin hemsida som är: www.AmyDiamond.se Men nu ska jag gå ta lite mellanmål. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Jag tyckte att det var en spännande match. Linus var kanonbra fast han stod i fel lag. /PA

2010-10-20 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0