Höst^^


Tja!!
Idag så var det skola som vanligt. Och vi hade hemkunskap. Och vi bakade bullar med jäst. Och det var kul!! Sen på elevens val så har jag också hemkunskap. Och där så skulle vi baka kanelbullar. Och när vi var på öppethus på skolan. För att vi skulle vara där och visa dem nya 6:orna. Som ska börja där till hösten. Då så hade jag hemkunskap och då vara det kanelbullens dag. Så då bakade vi det. Så idag fick jag sitta och göra min hemkunskaps läxa. Så nu har jag inte så jätte mycket att göra i det.

Jag har tängt att göra om min design lite. För att  det är Höst nu. Så det hade nog passat med en lite höst design. Eller vad tycker ni? Ni får gärna kommentera vad ni tycker om det. För mig så är det värkligen jätte mycket höst. Det börjar att falla röda, bruna och gula löv. Och det är jätte mysigt med hösten. Jag älskar hösten. Men jag gillar också vintern,våren och sommaren.

Igår så upptäckte jag att Selena Gomez kommer att komma ut med en ny skiva. Och jag ska köpa den. För att Selena är en av mina idoler just nu. Men jag har fortfarande kvar mina andra idoler. Som är: Måns Zelmerlöw, Amy Diamond, Erik Grönwall och en handboll's kille. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Ja det kan ju bli fint med ett litet höst tema.

/PA

2010-10-07 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0