Höstlov^^


Tja!!
Jag är jätte ledsen för att jag inte har kunnat blogga på ett tag. Men jag gjort annat. Men nog om det...! Nu så är det ju Höstlov! Och det tycker jag ska bli jätte kul. För att jag och Madde ska ha våran Haloween fest på Tisdag. Jag längtar jätte mycket. Också ska jag göra en Videoblogg till er. Också ska jag vara hos farmor och farfar. För att vi ska äta klokonmiddag (stavas?). Men det kommer att bli kul.

När vi var på studiebesök på mamma's jobb så var det jätte kul. Vi fick gå från centrum till mamma's jobb. Men jag tycker att det var kul. Det ända som vi hade den dagen var: skråkval också pratade en lärare med oss när vi kom tillbaka. Så det var vad vi han med på en skoldag. Så det var inte så jätte mycket. Och det var helt okej för mig. Sen så skulle jag på Tennis sen vid 16:00 - 17:00 Så det varade i en timme. Jag tycker att det var kul. Jag slutade spela när jag slutade 6:an och nu så började jag igen är jag går i 8:an. För att när jag gick i 7:an så fick jag trädning 16:00 och vi skutaden 15:30 så det var omöjligt att jag skulle hinna. Så därföt valde jag är sluta.

Igår så släppte Amy Diamond sin nya skiva "Greatest Hits" och jag ska köpa den. Kanske så ska jag göra det idag eller i morgon. Jag får se. Man jag kommer att köpa den. Ni får gärna lyssna på hennes låtar på youtube eller sopify. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Roligt att du tyckte tennisen var roligt.

Det får man god kondis av.

Du ska äta kalkon imorgon. Hjärtligt välkommen.

Farmor

2010-10-30 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0