Amy Diamond^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Jag funderar på att om jag ska göra en video idag och ladda upp den idag eller i morgon. Till helgen så kommer jag att ladda upp ett nytt video klipp. Jag hoppas att ni kommer att kommer att gillar det. Ni får gärna kommentera video förslag. Nu sitter jag och äter lite Kladdkaka som jag gjorde i går. Den är jätte god.

Imorgon så ska vi åka på Studiebesök jag tycker att kommer att bli kul. Vi ska åka till Mamma's jobb. Vi ska ta tåget till Lund som går 08:20. Så att jag få gå lite tidigarer än vad jag brukar. Imorgon så ska jag också börja på Tennis. Och jag tycker att det ska bli jätte kul. Jag har spelat Tennis innan och då spelade jag i 1 1/2 år. Så det ska bli kul att börja spela igen. Idag får ni en bild på Amy Diamond's nya skiva.

Idag så blir det ett kort inlägg för att jag måste kolla lite på mitt Ao. Och sen ska jag spela in lite av videoinlägget. Så jag hoppas att det är okej att jag inte skriver så mycket idag. Idag när vi hade ao så blev jag klar med det. Men jag måste göra en annan ska som har man ao:t att göra. Jag ska skriva lite på Engelska och det kommer inte att bli så kul. Men jag måst göra det! Imorgon så ska Amy Diamond sleppa sin nya skiva som heter: Greatest Hits. Jag kommer att köpa den när jag ska till affären nästa nång. Jag längtar jätte mycket. Jag kan inte vänta tills att den kommer ut. Även om den kommer ut imorgon. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0