Min blogg fyller ett år^^


Tja!!
Igår så var vi på fest. Och det var kul. Min bästis var också där. Så det var jätte kul. Vi var i Lund hos våra kompisar. Men inte hos min bästis. Vi kom typ hem vid 02:00. Så jag var jätte trött när vi kom hem. Fast det tror jag att ni kan räkna ut. Idag så kom min kusin och hennes pappa hit till oss. Dem stannade ett tag. Sen så skulle den åka till Nova Lund. Och jag följde med dem. Och det var jätte kul. Tack för att jag fick följa med.

Sen så kollade jag på tv när dem hade lämnat mig. Det blev Svensson Svensson säsong 3. Men när jag hade kollar typ i 20 min. Så ringde min kompis till mig. Så han kom hit. Och han hjälpte mig att fixa min design. Så det är han som typ har hjälpt mig med den som jag har nu. Tack för att du hjälpte mig med den!! Idag så fyller min blogg ett år. Och det tycker jag att jag ska fira. och det gör jag också. Genom att jag har laddat upp en ny video på Youtube. Men jag kommer att ladda upp den här imorgon tror jag.

Jag tycker att det är ganska så coolt att jag har bloggat i ett år nu. Här inne på blogg.se. Ni får gärna kommentera lite mer än vad ni gör nu. Har ni hört en låt som heter: Eminem - Love The Way You Lie. Jag tycker att den är bra. Om ni har Spotify så ligger den på top listan. Tycker ni att det är coolt att jag har bloggat i ett år?? Kommentera ditt svar. Så blir jag jätte glad. Bilden är från igår. Jag typ leker trollkar. Jag tycker att bilden är snygg. Men den som jag la in igår är den bästa bilden från igår. Bara så att ni vet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

det var så lite så :D den blev ju fin :D

2010-10-10 @ 18:11:35
Postat av: farmor

Jag tycker också att den nya designen är fin och

färgerna år så fina precis som bilderna.

Farmor

2010-10-11 @ 00:30:11
Postat av: Anonym

Grattis till blogg 1 årsdagen. Jag älskar att läsa det du skriver. Sluta aldrig

//Ingrid

2010-10-11 @ 21:24:05
Postat av: Anonym

Hej här på bloggen.

Ett stort grattis till din blogg på 1 års dagen.

Det är alltid lika kul att läsa din blogg du skriver så bra,och kul. Fortsätt så. Jag tycker att du kan skriva lite mer om bilar och motorcyklar. Ha en forstatt bra dag. /PA

2010-10-14 @ 09:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0