Ny design^^


Tja!!
Igår så slutade vi klockan 11:00. Så jag och Madde gick hem till mig. Och vi hade jätte kul. Vi planerade en ska som kommer att hända i November. Det kommer ni att få reda på mer sedan. Sen så bestämte vi att Madde skulle sova över. Och det var super kul! För att vi satt och chattade med hennes kompisar. Jag viste äns inte vem dem var. Men det var ändå kul. Sen så skaffade jag en blogg till Madde. Ni får gärna kolla på den. Adressen är: http://typisktmaddemiig.blogg.se/. Det är jag som har fixat designem till henne.

Om ni inte har märkt det så är det en ny design som jag har gjort. Jag har äntligen hittat hur man byter header (Den översta bilden på min blogg). Designen fick bli lite höstig nu när det är höst. Hoppas att det inte gör något. Jag är jätte nöjd med den. På den översta bilden i det högra hörnet så står det "Rebecca's blogg" ifall ni inte ser det.

Innan idag så var jag och Madde ute och tog massor av höst bilder. Den som är i detta inlägget har Madde tagigt. Och hon är jätte bra på att fotta. Och jag älskar denna bilden. Men det blev lite kallt när man var ute så länge som vi var. Imorgon så fyller min blogg ett år. Och det betyder att jag har bloggar i ett år. Det tycker jag är jätte bra gjort av mig. Eller vad tycker ni?? När jag bloggar så tränar jag också upp min svenska när jag skriver. Och det är ju bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Madde

stålt fotograf till bilden xD

jag hade oxå skit kul.

2010-10-10 @ 17:00:54
URL: http://typisktmaddemiig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0