Sjuk idag^^


Tja!!
Igår så var jag med en kompis och vi hade kul. Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så jätte mycket. Jag var typ bara inne på datorn. Sen så sa mamma att jag skulle gå och ducha. Då var klockan 21:45 och det var 15 min kvar tills jag skulle gå och lägga mig. Men jag gjorde det till slut. Sen så gick jag och la mig. En bild på Amy Diamond.

Idag så är jag sjuk som ni kan se på rubriken. Det är inte alls kul. Jag har gjort klart min läxa idag. Också ska jag läsa 20 sidor i min bok. Den är jätte bra. Den heter: Labyrinten den är skriven av Mårten Sandén. Jag älskar typ hans böcker. Jag tycker att ni ska läsa Petrinideckarna. För att dem är jätte bra. Har har typ skrivigt 12 böker. I serigen Petrinideckarna. Det finns tre stykna som han har läst in på ljudblker. Det är: Gömstället, Midnattsstjärnan och Piraterna. Jag tycker att han ska läsa in fler. Det är bra för dem som har Dyslexi.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Only you. Jag tycker att den är jätte bra. Och den 14/11-10 så ska Amy komma till Malmö. Och mamma och pappa har lovat mig att vi ska gå och se på henne. Jag längtar jätte mycket tills dess. På Lördag så ska några kompisar komma till mig. Och det kommer att bli jätte kul. Vi ska äta tackos. På Söndag så ska vi kolla på ett hus i Lund. Det är jätte centralt men det är inga pakerings platser. Och vi behöver två styckna. För att vi har två bilar. Idag så blir det ett kort lnlägg för att ni ska jag sova lite. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0