Ska kolla på hus idag^^


Tja!!
Igår så hade jag 4 kompisar som var här och vi hade jätte kul! Vi åt tackos och glass och sjöng singstar och min hals mår inte så bra idag. IFredags så började jag att får lite ont i halsen. Och igår så när jag vaknade så känndes det som att jag inte kunde prata, med det kunde jag. Det blev inte bätter av att jag sjöng singstar häller. Men jag får hoppas att det bli bätter. Igår så kollade vi också på The Last Song. Och den var jätte bra. Om ni inte har sätt den så tycker jag att ni ska kolla påden. För den äger.

Idag så ska vi åka till Lund och kolla på ett hus. Jag tycker att det är fint och det ligger i centrum. Men vi får se hur det blir om vi ska köpa det eller inte. Idag så har jag tillbringat min dag med att sitta vid datorn. Och skriva på min bokrecension som ska vara inne på Fredag. Jag är äntligen färdig med den. Den blev hela 2 sidor lång. Jag skrev en recension på Midnattsstjärnan som Mårten Sandén har skrivigt. Jag tycker att boken är bra. Jag kan rekomendera att läsa den. Den utspelar sig i Lund när det är jul.

Som ni kanske har sätt så har jag laddat upp ett nytt video klip på Youtube. Jag är nöjd med den, jag hoppas att ni gillar det lika mycker som jag gör. Jag kanske ska ladda upp en till video idag eller imorgon. Jag får se vad jag gör. Men ni kommer att få reda på när videon är uppe. Jag kan länga in den här på bloggen. Om ni vill så får ni gärna kommentera min blogg lite mer det tycker jag hade varigt kul. Jag tycker att ni ska lyssna på denna låten: Eminem - Love The Way You Lie. Jag tycker att den är bra. För er som har Spotify så är den på top listan. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0