Studiedag^^


Tja!!
igår så bakade jag cupcakes och dem blev jätte bra. och jag filmade samtidigt. Så jag ska ladda upp den på youtube. Någon dag vet inte när det kommer att bli. sen på kvällen så kom min bästis hit! Och hon sovöver här. Det var jätte kul. Vi såg på " Another Cinderella Story" Och Selena Gomez spelar huvudrollen i filmen. och hon är en av mina idoler. Filmen var jätte bra. Jag tycker att ni ska kolla på den. Sen så gick vi och la oss.

Idag så vaknade vi vid 07:00. För att vi inte kunde sova mer. Så vi satte oss och kollade klart på filmen. För att vi somnade på kvällen för att vi var så trötta. Sen så gick vi upp och åt frukost. sen så att vi och kollade på tv. och det var väl ganska så kul. Sen så bakade vi pepparkakor. Och det blev faktiskt gott. Sen gåck gick vi upp på mitt rum och satt vi datorn. Sen så skulle hon hem. Det var jätte kul när min bästis var här.

Idag så har jag studiedag. och det är jätte skönt. Men vår klass ska till skolan 18:30. För att vi ska visa dem nya 6:orna som kommer att börja nästa år på vår skola. Så ska vi visa hur vi jobbar där. Och jag ska ha Hemkunskap. Och det kommer att bli kul. Jag är jätte glad att ni kommenterar på min blogg. Jag såg att det var två kommentarer på inlägget om bildbomben från Tjörn. Jag blev jätte glad när jag så dem. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0