Svar på en kommenter^^


Tja!!
Jag ville bara svara på en kommenter som jag fick igår.
Fråga: Se upp mat-Niklas för här kommer Rebecca! Underbart!
Hanna
Svar: Hahaha, jag tror att jag inte kommer att bli så bra som han är. Jag har inte tängt att gå något kock utbildning. Och jag ska nog inte satsa på att bli kock häller. Jag tycker bara att det kan vara kul ibland att baka. Tack för din kommenter. Fortsätt gärna att kommentera.

Idag så var det skola som vanligt. Och vi hade Fysik prov. Och det gick faktiskt bra. Mycker bätter än vad jag hade trot. Och när vi hade språkval så kollade vi på en film. Och den heter: Oliver Twist. Jag tycker inte att den är så bra. Men den gick att kolla på. Efter skråkvalet var slut så slutade vi för dagen:-) Sen idag så ska jag in till Lund. För att jag ska möta mamma och pappa där. För några dagar sedan så bakade Madde och jag en jätte god kaka. Så nu ska jag gå och ta en liten bit av den:-) Man får ju ha det lite bra idag nu när det är Fredag. En gammal bild på mig. Jag tog den i sommras. Den blev inte bra. Men jag tror att den går bra ändå. Jag kanske kommer in igen och bloggar lite mer sen. Men vi får se. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0