Var i Lund idag^^


Tja!!
Igår så var jag i skolan och det var inte så jätte kul. Sen idag så skulle jag vara på skolan 08:00 för att jag skulle prata med lärana på skolan. Och det vi inte så jätte kul. Sen gå gick jag ända tills 15:30 då skolan var slut. Sen så skulle jag och Madde planera lite till vår Halloween fest. Och det gjorde vi. Så nu är lite avklarat med den. Men vi är inte färdiga. Sen när jag kom hem så sog jag att mina skolfotto hade kommigt. Jag blev jätte glad. Jag öpnade dem, jag blev bra på mitt enskilda fotto men inte på det där klassen är med. Jag ser super ful ut!! Sen så åkte vi in till Lund och åt mat. Sen när vi kom hem så skulle jag göra min läxa. Det var Ao jag håller på att skriva om Betong. Jag har nästan skrivigt en hel sida på en dag. Men jag är inte häller färdig med det för att jag ska ha två sidor.

På Fredag så ska vi till Mamma's jobb på studiebesök med skolan. Och det tycker jag ska bli jätte kul. Så jag ska inte vara sjuk så. Jag har betämtmig att jag inte ska vara det. Mamma fick boka om min tandläkar tid för att jag skulle vara där 07:50 tror jag. Och vi ska åka tåg med skolan och det går 08:20 så att mamma fick boka om tiden. Så att nu ska jag dit den 19/11 tror jag. Idag så får ni en bild som jag tog när jag var med pappa när han var och spelade golf.

Jag hoppas att ni gillade mitt föra videoinlägg. Jag gillar det! Så jag tror att jag ska göra flera videoinlägg. Men det kommer inte att bli idag. Men jag tror att jag ska göra ett till helgen. Men jag får se hur jag gör med det. Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Connected. Och den är bra. Jag tycker att ni ska lyssna på den på youtube. När vi var och kollade på huset i Söndag's så tycker mamma och pappa inte att det var så bra. Så att vi ska fortsätta att leta. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0