Åker imorgon^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och det var inte så kul. Men men... Imorgon så ska jag och mamma,pappa till Tjörn utanför Göteborg. Det kommer väl att bil kul. Vi ska fira mammas storebror där. För att han fylle 50 på måndag. Grattis till dig. Idag så var det premiär på Camp Rock 2. Jag och mamma kollade på den. Jag tycket att den var bra.

Dagens Outfits är:
Jacka - Ginatricot
Linne - HM
Mjukisbyxor - mina kusiner hade dom innan jag fick dem.
Bilden blev inte så jätte bra, men hoppas att det är okej ändå:-)

Det blir ett kort inlägg idag. För att jag har såå tråkigt. Och jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig snart. Innan des så ska jag drika lite te. Och det kommer att bli gott. Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har bara varigt hemma och tagit det lungt. Till middag så hade vi Pizza. Det var jätte gott!!:-)
Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0