Är hemma nu^^


Tja!!
Kom hem från mormor för typ 3timmar sedan. Jag hade jätte kul där. Tack för jackan mormor!:-) Igår när jag var hoss mormor så gick vi och såg en film på bio. Och den var jätte bra. Det var: I Rtmden finns inga känslor. Den är värd att se, tycker jag. När mamma och pappa kom hem från Switzerland så fick jag lite saker. Jag fick ett stort Toblerone, tyggumi, klämmor och två armband. Tack för det som jag fick. Idag så blir det ett kort inlägg. För att jag vet inte vad jag ska skriva. Men ikväll så ska vi ha pizza! Det kommer att bli gott. En jätte gammal bild på mig. Nu så sla jag också äta lite av mitt Toblerone. Det kommer att bli gått! Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej Rebecca.

Varsågod för sakerna.

Jag tycker det är så kul att läsa vad du skriver. Jag ser fram mot det, och när man kollar så ser man att det är ett nyt inlägg. Kul.

Ha det bra och fortsätt så. /PA

2010-09-13 @ 08:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0