H43 Lund - Dott^^


Tja!!
Igår så var jag i skolan. Och vi tog skol fotto och det var enskilt. Jag tror att jag blev jätte ful. Och när jag kom hem så var jag med Nella. Och vi hade det jätte kul. Ikväll så ska jag, pappa och Nella gå och kolla på H43 Lund - Drott. Och det ska bli jätte kul. Och innan vi ska åka. Och det är vid 18:10. Så jag och pappa ska åka till Farmor och Farfar och äta middag. Och det kommer att bli gott. Idag så blir det ett kort inlägg. För att jag snart ska gå. Imorgon så bloggar jag mer. Och hur matchen slutade. Jag hoppas på att H43 Lund vinner. Nella hoppas på att H43 Lund vinner. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0