H43 Lund vann^^


Tja!!
Idag så ska mamma och pappa till Kivik. Och jag ska vara hos mormor. Och vi ska gå och kolla på en show. För att det är kulturnatten idag. Och den 25/8 så var jag och typ hela min skola och kollde på tre shower. Och nu idag så ska Fysik och Lasershowen gå igen. Så att jag och mormor och kanske farmor och farfar ska gå och se den. Jag tycker att det ska bli jätte kul.

Iförrgår när jag,mamma och pappa kollade på H43 Lund - HK Malmö. Så vann H43 Lund. Jag tycket att det var jätte bra. Ni ser på bilden hur matchen slutade. Den slutade 29 - 24. Jag tog ganska så många kort. Men jag kommer inte att ladda upp alla bliderna när på bloggen. För att jag inte har lust med den nu. Men Bildbomben från Tjörn kommer snart. Jag vet inte när. Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Only You. Det är en cover som Amy har sleppt. Den 3 November så slepper Amy sin nya skiva som heter: Grats Hits (stavas?). Ni kan lyssna på låten här: http://www.youtube.com/watch?v=w-ug-uKrxaA&feature=related. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0