Hemma från Tjörn nu^^


Tja!!
Kom hem från Tjörn igår. Och där var jätte fint. Vi hade jätte kul där uppe. Jag höll också ett tal. Det gick faktiskt bra. Det kommer att kommer en bildbomb snart. För att jag orkar inte ladda upp alla just nu. Men det kommer att komma snart. Bara så att ni vet. Men nog om Tjörn. Jag sog just att nu jag laddat upp 130 inlägg. Jag tycker att det är bra gjort av mig. Eller var säger ni??

Idag efter skolan så åket jag tåg in till Lund. Och det var väl sådär kul i Lund. Sen när vi kom hem (jag och mamma) så skulle jag göra min hemkusnsakp läxa. Och det var att svara på några frågor. Så jag har gjort hälften idag. Så det är bara 10 kvar nu. Sen så var det Engelsa. och det var bara att säga alla 9orden och skrava dem en gång. Så nu är jag klar med läxan för idag. Nu så ska jag nog kolla på en film som heter: Den bästa av världar. En bild från i vintras. När jag och en kompis gick ut och fottade. Grattis till mammas bror som fyller 50 år idag. Grattis till dig. Men jag har gjort om den lite. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej rebecca.

Jag tycker det är helt fantaskiskt 130 inlägg på din blogg, JÄTTEBRA jobbat. Det är alltid så kul att läsa. Jah kan bara hålla med dig Tjörn var fint men var är en bildbomb som du skriver om ???

/PA

2010-09-20 @ 21:29:34
Postat av: Anonym

Superbra med 130 inlägg, snyggt jobbat. Ditt tal i lördags var också jättefint, jag vet att det uppskattades.

//mamma

2010-09-20 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0