Idol 2010^^


Tja!!
Nu så är jag hemma hos farmor och farfar för att jag ska sovaöver där tills på Lördag morgon. För att mamma och pappa är bortresta. Och jag fick inte följa med för att jag måste gå iskolan. Imorgon i skolan så ska vi ta skolfotto. Och jag kommer nog inte att bli så bra på det. Eller jag blir nästan aldrig bra. Jag har inte bloggat sedan i Söndae. Förlåt för det. Men jag har gjort så mycket annat. Så det kanske inte blir så bra uppdatering nu när skolan har börjat. Men det går bra för mig iskolan. Och det tycker jag är kul!

På farmor och farfar's dator så har dem inte så många biler. Så att ni får en video från Youtube istället . Och jag tycker att ni ska kolla på den. För att den är bra. Det är en Video med Amy Diamond. Och jag gillar Amy som ni nog vet. Jag har lyssnat på låten jätte många gånger. Och kan hela också. Jag började gilla Amy 2005. Då hon släppte sin första skiva. Och jag har nästa alla hennes skivor. Utom den första!, men jag ska köpa den.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Take me on. Och jag tycker att den är bra. Om ni vill så får ni kolla på den på Youtube. Jag såg just att det är 52 styckna som har kollat på min video på Youtube. och det tycker jag är jätte kul. Ni får järna fortsatta med det. För er som inte vat var ni hittar den. Så är här länken: http://www.youtube.com/watch?v=Vy5I4Xjc6TU Jag tycker att ni ska kolla på den. Faktiskt så tycker jag att den är bra gjord av mig. Ikväll så är det Idol på tv. Det Startade redan i Tisdags. Men då kunde jag inte blogga. Men nu så vet in. Om ni nu vill kolla på det ikväll. Så är det klockan 20:00 på tv4:a. Jag ska så klart kolla. Imorgon så sak min kusin komma hit. Och det ska bli jätte kul. Innan idag när jag kom hem från skolan så gick jag och en kompis ner till vårdcentarlen. För att jag skulle ta blodprov. Och det gick jätte bra. Sen när jag kom hem så kollade jag på en film som heter: Max Manus. Och den är jätte bra. Men det är från 15år. Den handlar om Andravärdskriget och hur det var i Norge under den tiden. Ni kanske ha hört tallas om Motstonds mannen Max Manus. Det är han som filmen handlar om. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej Rebecca

Så kul Idol har börjat igen.

Vemskall vinna detta året.

Hoppas det blir en tjej.

Synd bara att jag missade förra avsnittet.

2010-09-13 @ 23:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0