Kanske H43 Lund idag^^


Tja!!
Bildbomben kommer ni att få vänta på. För att jag har dem på den andra data. Så det kommer kanske om några dager. Bara så att ni vet. Igår så mådde jag inte så bra. Så jag fick gå hem från skolan. För att jag mådde jätte illa och hade jätte onte imagen. Men idag så gick jag till skolan. Fast jag kom lite sent. För att jag var hos tandläkaren innan vid 07:50. Så det var jätte tidigt. Men idag så får det bli ett snabbt inlägg. För att jag och mamma ska snart äta. Ikväll så kanske jag,pappa och mamma åka in till Lund och kolla på H43 Lund. Och dem mötter HK Malmö. Pappa skulle åka inom arenan på vägen hem. För att se om det fanns blijetter kvar. Så vi kansle ska kolla på dem idag. Jag vill det jätte gärna. För att det var såå längesedan som vi kollade på den. Men det är några i laget som inte är kvar där. Som har bytt lag nu till den nya sessongen (stavas?). Det är Linus som bytte till Lugi. Anton som bytte till Tyskland. Mattias som bytte till Norge. Kristian som bytte till Danmark. Hampus som bytte till HK Malmö. Daniel Wolf som bytte till IVH. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jippi de vann. /PA

2010-09-24 @ 00:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0