Kulturnatten^^


Tja!!
Igår så fick vi inte biljetter till Fysik och Lasershowen. Så vi fick gå och se Biologi showen istället. Och jag tyckte inte att den var så bra. När vi kom hem vid 19:30. Så åt vi mat. Och det var jätte gått. Sen så kollade vi på filmen: Den Bästa Av Världar. Och den är jätte bra. Och mormor har varigt och sett musikalen men mamma,pappa och jag. och hon tycket att den var bra då när hon såg den. Jag såg musikladen 3 gånger för att den var såå bra. Sen när jag fyldeår så fick jag den på dvd. Av våra kompisar. Och jag är jätte glad för den. Tack, Tack såå jätte mycket för den!!! Och en av dem som jag fick den av sa: Du får maxs titta på filmen 4 gånger per dag. Och jag har faktiskt hållt det som han sa. Jag har inte tittat på den fyra gånger på en dag. Men jag har kollat på filmen mer en fyra gånger. Sedan jag fick den. Men det är nog inte så svårt att fatta.

Nu så lyssnar jag igen på Amy Diamond - Only You. Jag tycker att den är såå bra. Det är en gammal låt. Som hon har gjort en cover på. Jag har hela texten på min bilddagbok. Om ni har mig på bilddagboken. Så kan ni läsa texten. Eller om ni vet mitt gästlössen in till biddagboken. Men det är ganska så svårt att komma på. Såg att jag publicerade detta inlägget 11:00:59. Det är ganska så coolt att jag publiceradet när det var en sikund (stavas?) kvar. Jag tycket att det är coolt. Bilden har jag tagigt här hos mormor. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Så fin bild fast den är svart vit. /PA

2010-09-27 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0