Moderaterna^^


Tja!!
Jag har inte kunnat blogga på ett tag. Och det är för att jag har vaigt sjuk. Jag var sjuk i måndags och tisdags. Så jag var i skolan igår och idag. Igår så orkade jag inte att blogga, så jag gör det nu istället. Iskolan så har vi börjat med ett nytt ao (arbets område) och vi ska jobba med valet. Som jag vara nu snart i September. Jag och en kompis ska söka fakta om Moderaterna. Och jag tycker att det är sådär kul. Idag i skolan så hade vi också hemkunskap och det var väl inte så kul. Vi gjorde en typ tomatsås och ris och korv. Och jag tycket att maten inte var så jätte god. Men den gick att äta. Sen så hade vi lunch och då var jag inte så hungrig. Efter lunchen så hade vi ao. Och det gick bra. innan idag så hade vi matte. Och jag gjorde 10 tal. Så det var bra gjort av mig.

Sedan jag kom hem för typ två timmar sedan. Har jag bara suttigt hemma och kolla på datorn. Och efter att vi har ätigt middag så ska jag göra lite matte och lite ao. För att det är min läxa tills imorgon. Och imorgon så ska vi fira min kusins pappa. Och det kommer att bli kul. Kanske så kommer ni inte att få något inlägg imorgon men vi får se. Bilden som ni får idag. Har jag själv gjort. Men det var typ i Söndags. Men jag tycker att den är fin. Så jag hoppas att ni också gör det. Innan vi ska äta tängte jag att jag skulle utt och springa lite. Så att jag måste sluta blogga snart. Om jag ska hinna göra det.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Always. Och den är bra. Så jag tycker att ni ska kolla på den. Idag så blir det typ ett kort inlägg. För att jag ska gå utt och springa. Hoppas att det är okej. Ibland så kommer det nog inte att bli så långa inlägg. Papap hade det bra när han var på Öland. Och har kom 3 i tävlingen som hans kompisar och han hade fixat. Så det var bra. Med tangke på hans axel. Jag tycket iallafall att han gjorde bra ifårn sig. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Ingrid

Vad gulligt du skrev om pappa. Det var jättebra gjort av honom.

2010-09-02 @ 22:09:31
Postat av: Anonym

Hej Rebecca.

Det är alltid lika roligt att läsa dina inlägg.

Det var ju jätte bra jobbat av dig på matten.

Du är duktig.

Vi ses.

/PA

2010-09-03 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0