Sandor/Ida^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har kunnat blogga på två dagar. Men jag har inte haft lust. Och inte haft tid. För att jag har gjort min engelska. Och på min fridit så har jag börjat att springa mer. och varigt med kompisar. Idag så var det skola. Och det var ganska så tråkigt. För att vi gjorde typ inget kul. I går så hade vi brandövning på vår skola. Och det var inte alls kul!!! Idag så var jag med en kompis och vi gjorde kladdkaka. Och det blev jätte god. också tävlar vi om vem så kan ha flest vänner på facebook. Så om ni har facebook. Och jag känner er så lägg gärna till mig som vänn.

Ikväll efter idol 2010 så gick jag och pappa ut och sprang. Har gjick och jag sprang. Jag låg förre han hela tiden!! Isöndes så kollade jag på en film på youtube. Och den heter Sandor/Ida. Och den är jätte bra. Jag tycker att ni ska kolla på den. På Torsdag så ska jag,pappa och en kompis till mig åka och kolla på H43 Lund - Drott. Det ska bli jätte kul. Bildbomben kommer typ till helgen. Hoppas att ni kan vänta tills des. Men nu måste jag gå och lägga mig. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Hanna

Vilken bra Amy-video du gjort Rebecca - du är duktig!

Kram o njut av det vackra höstvädret!

Hanna

2010-09-30 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0