Sovaöver^^


Tja!!
Igår så sov jag över med tre kompisar och vi hade det jätte kul. På kvällen så åkte vo och handlade chips (stavas?) och Godis och läsk. Det var jätte kul! Senare på kvällen så gick vi och spelade fotboll. Klockan var typ 24:00 tror jag. Men det var ändå kul.Idag när vi vaknade så ville en platta mitt hår med en platttång. Och det fick han. Det blev faktistk jätte fint. Och han smingkade mig också. Det är han som har fixat till mig på bilden ovan! Jag blev väldigt nöja över det han gjorde. Och jag tycket att vi hade jätte kul! Jag tycker att vi ska göra om detta någon gång.

Jag inså just att Måns Zelmerlöw har börjat att blogga igen. Och det tycker jag är roligt. Idag så flög han till Milano. Och där var vi för ett år sedan tror jag. Och när vi var i Italien så var det för att våra kompisar skulle gifta sig där nere. Jag tycket att det var mysigt att vara där nere. Jag längtar tillbaka till Italien. Idag så blir det ett kort inlägg. För att efter att jag har bloggat klart så ska jag göra lite andra saker som jag måste göra!

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Impossible. Och den är jätte bra. Förra höstlovet så uppträde han på "Rosa Bandet Galan" som var här i skåne i malmö tror jag. Ni får gärna kolla på den på youtube. Nu så tängker jag ringa till farmor och fråga henne om hon vill gå ut och gå. Hoppas att ni får en frotsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hallo

Det var ju kul att han är igång med sitt bloggande igen. Ditt hår blev jättefint. /PA

2010-09-06 @ 15:26:35
Postat av: Anonym

har du ny frisyr, skitfin i alla fall !

2010-10-10 @ 17:25:27
URL: http://tinselfaith.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0