The last song^^


Tja!!
Idag så var det skola som vanligt. Och jag blev klar med min debatarkikel som jag skulle lämmna in. Och det var bra. Idag så slutade vi 14:30. Det är de tidigaste som vi slutar. Och det tycker jag inte är så kul. För att förra året när jag gick i 7:an. Så slutade vi 12:15. och då är 14:30 är lite sent. Men det går ju bra. Isöndags så kolla jag,mamma och pappa på en film. Och den heter The last song. Med Miley Cyrus. Och jag tycker att den var jäte bra. Om ni inte har sätt den, så tycker jag att ni ska seden. Ikväll så ska jag och pappa till farmor och farfar. För att mamma är borta. Så att vi ska ner där och äta middag. Det kommer att bli gott med mat. Idag så blir det ett kort inlägg för att jag inte orkar skriva mer nu. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Johanna

Den filmen är verkligen jätte bra!

2010-10-07 @ 01:12:40
URL: http://crystaleyess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen bra film, värd att se :)

2010-10-10 @ 17:23:18
URL: http://tinselfaith.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0