Äntligen är vi framme^^


Tja!!
Igår så bloggade jag inte. Men det var för att jag inte hann. Efter skolan så skulle jag hem och packa för att jag och Madde skulle ut till vårt landställe. När vi kom ut så kollade vi lite på tv. Sen så gjorde vi hemma lagade pizza. Den blev jätte god:) Sen så kollade vi på Starstruck, den är super bra. Så jag tycker att ni ska kolla på den. Efter filmen var klar så gjorde jag och Madde något kul, vi skulle sitta i 90 grader mot en vägg. Jag lyckades att sitta så i 10 minuter och 4 sekunder. Madde klarade att sitta i 25 minuter och 3 sekunder. Och idag ska hon försöka att sitta i 30 minuter. Hoppas att hon klarar det:) Ni får veta imorogn. Nu så har hon tränings värk i låren. Så hon har ont när hon ska sätta sig i soffan eller på toa, haha!!

Nu så har vi nyss ätigt frukost och kollar på tv. Jag ska nog göra lite ao så att jag inte behöver göra så mycket imorgon. Jag är super glad nu för att jag och Madde har internet här ute och det har jag inte på sommrarna:) Det är lite molnigt ute med det börjar att klarna upp. Vi vill att det ska bli sol idag:) Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Hanna

Jag vill höra mer om er helg! Hade ni kul? Vad gjorde ni mer... Vill gärna se lite bilder på er också! Kram o Fridens /Hanna

2011-04-04 @ 12:39:19
Postat av: Anonym

Verkar som om ni hade det riktigt mysigt. Har inte du träningsverk?

Puss

2011-04-04 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0