Fikade i Lund idag^^


Tja!!
Idag så vaknade jag vi 9 sen gick jag ner och kollade på tv. Sen åt jag furkost, sen så kollade jag datorn och kollade på ett avsnitt av kompisar på nätet. Det finns ute nu på Youtube. Så kolla gärna det!:) Sen så kläde jag på mig och gick till tåget. För att jag skulle åka in till Lund och fika. Det var jätte trevligt och mysikt, så tack för det. Sen när jag skulle gå till tåget och åka hem från Lund så såg jag Mårten Sandén på stan. Han skulle nog hem med lite mat som ha hade köpt. Mårten gick nästan brevid mig eller passerade mig kan man mer säga. Idag får ni en bild som jag själv har redigerat. 

När jag kom hem så kollade jag på tv. sen så kom en kompis så jag var med henne. Sen så åkte jag och pappa till mina småkusiner och grillade korv. Det var också jätte kul. Det gick åt hela 15 korvar!! Haha, vi var hungriga. Så jag och pappa kom nyss hem. Jag bloggar mer imorgon. För att nu ska jag läsa lite i min bok, så att jag blir klar med den. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Hur gick det med din bok, blev du klar ?

/PA

2011-04-20 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0