H43 Lund - IFK Kristianstad^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket efter att jag hade bloggat. Jag övade bara inför hemkunskapsprovet som vi hade idag. Och det gick jätte bra, jag fick fina jätta bra resultat:) Till helgen så ska jag,mamma och pappa till vår sommarstuga. Och på Lördag så kommer min bästis och hennes familj ut. Det kommer att bli super kul. För att jag och min bästis ska göra en musikvideo. Jag hoppas att den kommer att bli bra. Ni får resultatet när jag har redigerat klart den. Jag vet inte när det kommer att komma upp. Men ni kommer att få reda på det.

Ikväll så är det handboll och jag,mamma och pappa ska åka in och kolla. Det är H43 Lund som möter IFK Kristianstad. Jag hoppas att H43 Lund vinner. Men jag tror att mamma hejar på IFK Kristianstad. Så vi får se vem som vinner. Ni får nog bilder imorgon. Om jag hinner att ladda in dem på datorn. Bara så att ni vet så kan jag inte blogga till helgen. För att vi har inget internet ute i vår sommarstuga. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tordag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0