Ny design^^


Tja!!
Som ni kan se så har jag gjort en ny design. Jag hoppas att ni kommer att gilla den. Jag gillar den mycket :D!! Men hedern kanske inte blev så bra, eller vad tycker ni? Jag har fixat så att jag har smilisar i mina blogg inlägg. Om det är något som vi vill att jag ska ändra på så kan ni bara kommentera. Min och min bästis musikvideo kanske kommer att komma upp ppå bloggen idag. Jag ska först spara ut den på min dator. Sen ska jag ju ladda upp den. Sen så kommer det till bloggen. Så jag skulle tro att det kommer ikväll. Jag har en fråga till er som jag vill att ni gärna ska svara på: Vad vill ni att jag ska göra för videoblogg nästa gång till er?

Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har jobbat på min och min bästis musikvideo. Sen så åkte jag och mamma till Nova Lund i Lund. Mamma skulle byta sin bok och jag hade inget att göra så jag följde med. Sen så åkte vi inom coop och hanlade mat tills ikväll. Så ikväll så ska vi ha potatis salad med något kött. Till förrätt så blir det tackocips med ost och salsa på. Glöm inte att kolla på Körslaget ikväll. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: frida

Nej vad ball och fin header!

2011-04-16 @ 23:54:46
URL: http://fridaz.devote.se
Postat av: Anonym

Jag gillade headern mycket, bra att du har bytt ut vintern till lite mer vår.

Jag gillar skarpt alla foton som du lägger in. Du är superbra på att fotta.

Kram IT

2011-04-17 @ 16:27:45
Postat av: Irene

Nej men, vad ursnygg bloggen blev med de nya bilderna. Du påminner allt lite om Amy!

Vi träffar gärna dig imorgon (tisdag) för en fika i Lund. Vad säger du om att ses vid 13-tiden på baksidan av tågstationen? Jag vet inte hur ofta tågen från Hjärup går men du kan väl kolla och sedan höra av dig. Svara på kommentaren eller ring 0709351730.

Det ska bli så kul att träffa dig.

Kram från Irene och Fredrik.

2011-04-18 @ 09:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0