Om helgen^^


Tja!!
På Ferdagen när jag och Madde kom ut så kollade vi lite på tv. Sen så gjorde vi pizza. Sen kollade vi på film. Sen så satt vi i 90 grader och mer. Kolla förra inlägget. På Lördagen så kollade vi mest på tv och åt mat och så sov vi, för att vi var jätte trötta. Vi gick och la oss typ vid 2 på fredakvällen. Till middag så åt vi lax, potatis, ärtor och sås. Sen så kollade vi på en annan film. Men den var tråkig så att vi slutade att kolla på den när vi bara hade sätt halva. På Söndagen så kollade vi på tv, åt mat, jag gjorde lite läxa. Sen kom pappa och hämtae oss. Så det var man helg. Jag tycket att vi hade det jätte kul:) Jag vill värkligen göra om det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0