Orienterade idag^^


Tja!!
Igår så kunde jag inte blogga för att jag inte hade tid. Men nu så bloggar jag ju. Igår iskolan så var vi på Brandstationen och det var super kul. Det var bara lite jobbigt att cyckla dit, men jag överlevde. Idag så var vi ute i skrylle och Orienterade och det var jätte kul. Jag gick först den meldsvåra och sen den svåra och sen den lätta. Fast jag tycker att den svåra var lättast av den meldesvåra och det svåra. Jag har nu insätt att jag är bra på Orienterade!

Imorgon så spelar H43 Lund - IFK Ystad. Jag och pappa ska åka in och kolla. Jag tror att mamma också ska med. Om ni har missta nyheten om H43 Lund så kan jag berätta den för er nu. Att H43 Lund kommer att spela i Elitserien nästa sesong. Det tycker jag är jätte kul och bra:D Heja H43 Lund. Jag såg nyss att jag har 12 visnigar på min video om Melsungen och det tycker jag är jätte bra. Så ni får gärna fortsätta att kolla på den och visa era kompisar. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0