Sjuk idag^^


Tja!!
Som ni kan se på rubriken så är jag sjuk idag på en Fredag. Jag är förkyld och har ont i halsen, det är inte kul!! Så idag har jag inte gjort så mycket. jag har kollat på tv, ätigt och fixat med hedern. Jag vet inte om den nya designen kommer att komma idag eller imorgon. Men det märker ni nog:) Jag kommer inte att kunna blogga så jätte mycket på Påsklovet. För att på Fredag alltså om en vecka så ska jag,mamma och pappa och mina kusiner till Tyskland och vi kommer inte att komma hem förrens på Sönda kväll. Så jag kanske bloggar då. Idag får ni en bild från i somras.

Igår så var jag och min klass ute i skrylle och det var kul. Vi gjorde massor av sammabets övningar och det var kul. När vi var nära målet på en övning. Så sa alla "trilla nu inte, för då får vi alla börja om" och vi klarade oss. Vi började inte om så det var bra:) Ikväll så ska jag inte göra något. Jag ska nog kolla på film och äta lite godis om vi har det hemma. Men det tror jag att vi har. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0