Svar på en kommentar^^

Hej Rebecca! Vilka härliga bilder på dig i solglasögon. Är du vid stugan? Hoppas allt fungerar med skolan och att idrottslektionen går bra. Har du lagt ut musikvideon på youtube ännu? Den som du och Maria gjorde, menar jag.
Förresten undrar Fredrik och jag om du har lust att fika med oss i Lund på måndag eller tisdag. Vi jobbar då men måste inte vara på skolan. Och Fredrik har ju inte träffat dig på ett tag nu. Titti ska åka till Frankrike och hälsa på sin bror men hon hälsar till dig.
Så vad säger du?
Ha en bra helg, Irene

Svar:
Ja det är vid havet som är nedanför vårt hus. Jag har inte lagt ut musikvideon som jag och Maria gjorde. jag måste först fråga om lov. Jag har gärna lust att fika med er. Tisdagen passar mig bäst. Föreslå en tid och en plats så kommer jag. Då kan jag berätta mer om videon. Hälsa tillbaka till Titti från mig.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0