Svar på en kommenter^^

Nej men, vad ursnygg bloggen blev med de nya bilderna. Du påminner allt lite om Amy!
Vi träffar gärna dig imorgon (tisdag) för en fika i Lund. Vad säger du om att ses vid 13-tiden på baksidan av tågstationen? Jag vet inte hur ofta tågen från Hjärup går men du kan väl kolla och sedan höra av dig. Svara på kommentaren eller ring.
Det ska bli så kul att träffa dig.
Kram från Irene och Fredrik.

 Svar:
13 tiden blir bra, jag åkte inte så jätte mycket tåg in till Lund. Men jag så att det går ett tåg 13:04. Så jag tänkte att jag kunde ta det och att vi ses när jag har kommigt in. Tåget är framme vid 13:08. Jag tror att jag vet var ni menar att vi kan träffas. Jag ska kolla med mamma så att jag är säker. Så vi ses imorgon då.

 Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Då säger vi det. See you....

2011-04-18 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0