Vårdcentralen^^


Tja!!
Kom hem fårn vårdcentralen för en liten stundsen, för att jag var där och tog ett sitck i armvecket. Så när är det av klarat. Igår så gjorde jag inte så jätte mycket. Jag var i skolan och när jag kom hem så kollade jag på tv. Sen så jobbade jag på en video till pappas jobba kompisar som dem ska få. Den nya heder kommer att komma upp under näsa vecka tror jag. För att jag,mamma och pappa ska ut till vår sommarstuga till helgen, och då ska jag ta många bilder. Som ni få fattar så kommer jag inte att blogga under denna helgen som kommer. Min bästis och hennes familj ska också komma ut på Lördag. Det kommer att bli super kul:)

Idag när vi hade slöjd så började jag att göra ett linne. Som jag kommer att bli klar med innan vi slutar skolan. Jag kommer att visa er när det är klart. Jag vill att det ska bli sommar nu. För att jag vet en sak som jag ska göra. Så jag hoppas att jag kommer att lyckas med det, men det tror jag. Ni kommer att få reda på det innan jag börjar med det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0