Anton Lundqvist^^


Tja!!
Jag ville bara säga till er att jag värkligen gillar webanton på Allsång på Skansan. Jag tycker att han är jätte rolig och söt. Jag har sätt alla klipp med han och Allsång på Skanskan. Jag tycker ju såklart att Måns Zelmerlöw är jätte bra. Båda dem är jätte bra. Jag tycker INTE att det är kul att det nu är slut. Igår så var Anton och Måns jätte duktiga. Jag vill inte att Allsång på Skansen ska sluta. Men det kommer tillbacka nästa sommar. Och jag hoppas att båda Anton och Måns ska vara med. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Josse (Antons biggest fan :D)

Anton äger :)

2011-08-21 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0