Är hemma nu^^

Tja!!
Nu har jag kommigt hem till mitt vanliga hem och inte sommarstugen. Iförrgår så var jag med Niklas, Annie och Madde ute i vår sommarstuga och vi hade det jätte kul. Dem sov över tills igår. Även om det inte var så fint väder så hade vi enså super kul! Jag kan tänka mig att göra om det en annan gång. Vi var även och badade med det var super kalt. Men nog om det nu. Denna sommaren har varigt super bra och kul. Även om jag inte har gjort så mycket. Men ibland så kan det vara skönt och inte göra något.

Nu så håller jag på att göra en video med bilder från kryssningen som vi gjorde i början av sommaren. Jag kommer att ladda upp några bilder från kryssningen sen idag och även vidion när den blir klar. Men programet som jag använder vill inte sammarbeta med mig just nu. Så däför tänkte jag att jag kunde blogga lite och sen börja med det igen. Idag så är det fint väder och det passar bra för att ikväll så ska vi ha gatufest och det ska bli kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0