Bloggar från min iphone nu^^

Tja!! Igår så var jag och Madde inne i lund och handlade godis och sånt, det var kul på vägen till bilen så stannade vi och köpte glass, gott!! Sen när vi kom hem så gick Madde hem för att hon skulle tvätta och jag kollade på tv och sommnade för att jag var trött. Sen när madde kom så kollade vi på två filmer "hur många lingon finns det i värden" och "Herbie fulltankad" båda är bra och värda att se. Sen gick Madde hem vid 22 tiden så sedan dess har jag suttit vid datorn. Men bara för att mitt internet är såååå långsamt på min dator så går det snabbare att blogga får min iphone. Jag kan häller inte ladda upp nya bilder på bloggen. Så att ni får nöja er med gamla tills problemet är löst. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0