Charlie st Cloud^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på två dagar. Men det är för att jag inte sitter vid datorn hela tiden och då kan jag ju inte blogga. Denna veckan så har jag köpt ett linne, en super bra bok som heter "Elsas mode" jag tycker att ni ska läsa den. Sen så har jag inte köpt någont mer. Igår så var jag,mamma och pappa och hyrde filmer. Vi hyrde "Charlie st Cloud" och den kan jag värkligen tipsa er om. Jag älskar den. Jag ska kolla på den serare idag, för att jag tycker att den är såå bra. Idag så var Amy Diamond på i "Sommarlovs morgon" jag tittade så klart. Och det var super bra.

Imorgon så ska jag inte göra så mycket. Jag ska tömma min båt på allt vatten, som är det in. Så det kommer nog att bli jobbigt. Men jag kommer att överleva. Sen vet jag inte alls vad jag ska göra. Jag kanske går ut och fottar lite. Jag får se om det är dåligt så kanske jag kollar på tv eller något. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0