Har börjat 9:an nu^^


Tja!!
Jag vet att jag inte bloggade igår, men jag kände inte för att blogga. Igår så var det skolstart och det gick bra. Sen när jag kom hem så kollade jag på tv. Sen när pappa kom så åkte vi iväg till sommarstugan för att han skulle fixa något och sen åkte vi hem. När vi kom hem så kollde vi på True Talent och det är jätte bra. Jag tycker att ni ska kolla på den.

Idag så hade vi mentorsdag och det var så där kul. Det är inte det roligaste som finns på skolan. Men imorgon så börjar vi med vanliga lekitisioner (stavas?) och det ska bli roligare. Nu så har jag börjat 9:an och jag kanske inte kommer att kunna blogga lika ofta som innan. För att nu i 9:an så är det viktigt med betygen och jag vill få bra betyg till jul. Så jag kommer att lägga skolan framför bloggandet. Men jag tror att ni fattar det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0