Lyssnar på bra musik^^


Tja!!
Jag vet att jag inte bloggade igår men jag kännde inte för det. Idag så var det skola och det var väl helt okej. Sen var jag med Madde och vi hittade bilder till våra loggböcker och vi hittar många bilder. Sen så gick Madde hem och jag kollade på tv. När mamma hade kommigt hem så gjorde hon mat och det var jätte gott. Sen kollade vi på en film och den var bra. Sen så gick jag upp på mitt rum där jag sitter nu och lyssnar på super bra musik.

Imorgon så ska mamma bort så då ska jag vara med Madde och vi ska ha film kväll med massor av godis och ostbågar. Haha vi älskar ostbågar<3 Så på dagen så åker vi iväg och handlar allt och sen vet jag inte vad vi gör. Jag får se och jag uppdaterar eller inte. Om jag har lite tid så kanske jag slänger upp ett inlägg från min iphone. Jag får se hur jag gör. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0