Skolan börjar i morgon^^

Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på typ två dagar. Men jag har försökt att njuta av dessa sista dagarna på sommarlovet. Gatufesten blev super lyckad och kul. Sen har jag varigt med några kompisar och vi har gjort en musikvideo som jag ska ladda upp här på min blogg. Så jag hoppas att ni kommer att tycka om den. Sen har jag inte gjort så mycket bara varigt hemma och tagit den lungt.

Imorgon börjar skolan och det ska inte alls bli kul och på Onsdag så kommer det att bli enu värre för då ska vi ha mentorsdag och det gillar inte jag. Imorgon efter skolan så kanske jag ska vara med en kompis och det ska bli kul. Jag hoppas att det kommer att bli av med det tror jag. Imorgon kväll så börjar fångarna på fårtet och True Talent (stavas?) och jag kommer att kolla på båda, så jag får hoppa mella kanalerna. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0