Sölvesborg^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i förrgår. Men igår så var jag,pappa och mamma i Sölvesborg. För att pappa skulle titta på en kajak. Jag gjorde en film som jag ska visa er efter att jag har redigerat klart den. Så jag hoppas att ni kommer att tycka om den. När vi kom hem från Sölvesborg kollade vi på film. Vi kollade på Spider man 3 och den är jätte bra. Jag tycker att ni ska kolla på den.

Imorgon så tänkte jag fråga pappa om vi kan sätta på min båtmoter på min båt. För att jag vill gärna kunna åka ute och köra med den. Nu så sitter jag och kollar på "Kompisar på nätet" jag älskar det, men jag älskar också "M.I. High" och "Pinsamheter" jag tycker att ni ska kolla in dem. För att dem är såå himla bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0